SGV - Website - Achtergonden
HOME PARTNERS ZORGPROJECTEN KWALITEIT CONTACT
ERVARINGS ONDERZOEK

ERVARINGS ONDERZOEK

Uitslagen onderzoek patienttevredenheidsonderzoek huisartsenpraktijken

Stichting GEZond Vleuten is in 2013 gestart met het klanttevredenheidsonderzoek in het kader van de GEZ contractering. In 2014 en 2015 is dit herhaald.
 
De resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek 2015 en de verbeteracties die naar aanleiding hiervan zijn geformuleerd kunt u hieronder lezen.
 
 
Klachtenregeling: 
‘’ Uw behandelaar/zorgverlener doet er alles aan goede zorg te verlenen en alles zorgvuldig te organiseren. Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan is het belangrijk dit te bespreken met uw behandelaar/zorgverlener. Als dat geen oplossing biedt, kunt u een klachtenfunctionaris inschakelen. Meer hierover leest u in deze brochure.
 
 
 

Klanttevredenheidsonderzoek-Verbeterplan-Gezond Vleuten 2015 (2).pdf

STICHTING GEZOND VLEUTEN

Disclaimer
Copyright Ā© 2014 - Boundless Software | Prima Ontwerp